گلکسی S4 سامسونگ پرفروش ترین‌ گوشی‌ در تهران
نوشته شده توسط : ali
 
فعالان و منابع بازاری گوشی گلکسی S4 سامسونگ را به عنوان یکی از پرفروش ترین‌ گوشی‌های هوشمند درسطح بازار موبایل تهران معرفی کردند.
گوشی S4 سامسونگ که یکی از تازه واردهای این برند کره‌ای در بازار دیجیتال کشور به شمار می‌آید توانسته با برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر کاربران این کالای ارتباطی قرار گیرد.



از امکانات ویژه این گوشی پرفروش سامسونگ می‌توان به وجود دو پردازنده چهار هسته ا‌ی که قدرت و سرعت این دستگاه راه به طور چشمگیری افزایش داده اشاره کرد.

همچنین امکانات بالای این گوشی باعث شده تا s4 سامسونگ در رقابت با ۵ آی فون از فروش خوبی در بازار تهران بی نصیب نماند.

گوشی Galaxy s4 سامسونگ که برای اولین بار وارد بازار تلفن همراه کشور شد با قیمت سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومانی در ویترین مغاز‌ه‌های عرضه کننده موبایل جای گرفت اما با مرور زمان قیمت این کالای ارتباطی با افت چشمگیری همراه شده است.

این گوشی هم اکنون با گارانتی رسمی دو میلیون و ۹۰ هزار تومان و با گارانتی متفرقه و غیراصلی با قیمت دو میلیون و ۶۰ هزار تومان در اختیار مشتریان این کالای ارتباطی قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی گوشی s4 سامسونگ به شرح زیر  است:

ضخامت این گوشی فقط ۹/۷ میلی‌متر است و کمی باریک‌تر از مدل قبلی است.

وزن آن نیز تنها ۱۳۰ گرم است که برای یک گوشی ۵ اینچی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بدنه این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.

در قسمت جلویی این گوشی، صفحه نمایش ۹۹/۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل تعبیه شده که تراکم پیکسلی ۴۴۱ دارد.

پردازنده Galaxy s4، Exynos 5 Octa است و از پردازشگر چهار هسته‌ای Cortex-A15 با فرکانس ۶/۱ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 پشتیبانی می‌کند.
دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و از دوربین ثانویه ۱/۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ردیاب چشمی و دست کاربر پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در سه مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهند بود.

Galaxy s4 به طور پیش فرض از نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد که به رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی TouchWiz نیز مجهز شده است.
 
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 1425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: